Friday, June 08, 2007

Plära

Kuna ma suutsin Marile lühikese aja jooksul liiga palju rääkida, siis pläran siin ka. Väljundit on vaja. Oehh. Palju palju mõtteid.. liiga vähe magadasaamist, liiga palju aktiivsust, liiga palju tööd. Aga ometigi. 7th heaven. Kes teavad, need teavad.. No nii lahe!!
Ma olen tõesti magamata. Ennast kiitmast ma ei väsi. Pole veel ühtki energiajooki sisse kulistanud. Imeline. Ma kasutan looduslikke drooge :P
Täna, nii paari tunni pärast, sõidan ma ühte tallu talgutele. Lõhume lauda katust. Tahaks juba haamrit käes hoida ja selle esimese laksu anda. Very cool!! Tõotab tulla mõnus nädalavahetus. Parimad sõbrad ümberringi. Raske töö. Naer, pisarad. Päike. Vesi. Lõke. Ja veelkord naer=) Ahjaa. Ei saa mainimata jätta vetsu keset mõtsa, mis ekstra meie pärast ehitati. Hihii. Seiklus missugune! Lapsed, te ikka teate, mis on mets? Ei ole paar puud ja pruunid pingid pargis:P Tahate, lapsed, teada, mis on mets? Tulge meiega kaasa! Vabu kohti veel on! =)
Siis. Kõik ei ole ainult hästi. Mulle teevad muret mu kaks sõpra. Ohh. Kui raskeks me oma elu elame. Aga vähemalt toetuvad nad mulle. Ja mul on ääretu au, et mind niivõrd palju usaldatakse. Te saate veel hakkama. Kas siis kahekesi või eraldi, ja olemas olete te igal juhul. Minu südames vähemalt. Esmaspäeval siis kohtume ja pläkutame! Pidage te mõlemad vastu!

Prooviks nüüd paar tunnikest magada. Muidu kukun lihtsalt kokku.

Ja. Special announcement to Janika: "Pipraklubi läheb nüüd ametlikult puhkusele".

2 Comments:

At Friday, June 08, 2007 3:40:00 pm , Blogger Janika said...

ÕUJEEAH! That`s the way I like it:) Ma olen sellega vabalt nõus. Kugi ma suht arvan, et kunagi me jälle taastekime, kuid niikaua tuleb nautida elu...yeeah...mul on hea meel Sinu pärast... Ja mis saaks olla parem aeg pipraklubi puhkusele minekuks kui kevade lõpp ja suve algus...We know how to choose time...:);):)

 
At Saturday, June 09, 2007 12:37:00 am , Blogger Liina said...

those two friends are doing just fine ;)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home