Sunday, June 25, 2006

Viimased päevad ja minu kangelased..


Kuna olin nüüd paar päeva vanaema juures, siis ei saanud ma sissekandeid teha. Teie loal parandaksin selle vea.
Kõigepealt:
<--- minu vanaema oma sünnipäeval, okt 2005
Jaanipäev. Seegi aasta, nagu ka kõik eelnevad aastad, trallitati selle päeva puhul Pala Põhikooli staadionil. Ka minu vanaema esines oma rahvatantsu grupiga. Tüüpiliselt simmanilt ei puudunud ka loomulikult alkohol. Nähes neid külajotasid, kadus pool mu pidutuju juba ära. Ma ei salli purjus inimesi! Kodus ehk siis mu vanaema pool oli vähe lõbusam, kuigi ega ka seal ainult pidu ja pillerkaar olnud. Meie pere mehed on vahest ikka tõelised idioodid! Liha sai palju söödud. Ühe hobuse jagu kindlasti, vabandage väljendust. See aasta oli meil ka rohkem külalisi. Maie kaks sõbrantsi tulid me õuele telkima :) Nalja sai. Artur oli vallatu nagu ikka. Lesis keset põrandat ja puhastas ennast ning ei teinud teist nägugi, kui inimestele jalgu jäi. Nii. Mis veel. Jõudsime kaalikad ära istutada, suurpuhastuse teha, kardinad pesta, saunas käia, auto ära pesta. Järgmisel korral peab saunaparanduse ette võtma. Sealsed lauad on alt juba küllaltki mäda. Tihtipeale on mul hirm, et mõni neist lähebki katki ja lõhub veel kellegi jala(d) ära. Heh. Mõlkisin meie autot ka. Aga see kõigest kriim stangel, ütlen mina:p

Artur väiksena, suvi 2005

Tagasi Tartus. Juba täna kohtusin ma ühe väga erilise inimesega. Aitäh sulle, tibu! Sinuta.. ah, seda pole olemas! On ainult sinuGA.

Ise särgid ruulivad, btw. Kui kaks inimest panevad selle samal päeval selga (kindel fakt) ja kannavad seda tihtipeale uhkusega ja peavad seda ka üheks oma lemmik-T-särgiks, siis wow! see on super! Täna kannan mina seda uhkusega ja tahaksin ka teile tutvustada oma eelmise suve ja sealhulgas mu igavesi kangelasi: ISE tiim. Kallisid, kus te iganes ka poleks! :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home