Saturday, August 09, 2008

Eile.

Ma olin eile üksi kodus kui helises telefon. Helistas kallis Moonika, küsis, et kas mul õhtuks plaane. Loomulikult mul ei olnud. Niisiis läksime jalutama. Tõsiselt pikk ja vägagi nauditav jalutuskäik oli.. ja Merit oli alati mõtteis meiega (siinkohal soovime talle kiiret paranemist, et me tema head seltskonda jälle nautida saaks!). Nägime linnas pruuti, kelle kleit nägi välja nagu vahukooretort.. põrkasime kokku ühe minu tuttavaga.. rääkisime natuke ja jalutasime Moonikaga edasi. Ja siis kui me olime nautimas üht kindlat vaadet (jäägu see meie vahele :P) helises mu telefon jälle. Mind kutsuti klubisse. olgugi, et see õhtu oli plaanitud tänasele, oli mul vaja 10 minutiga koju jõuda, 10 minutiga valmis seada ja teele asuda. Mehed kurask, alati peab ikka kõik nende pilli järgi käima :P Õhtu igatahes oli super. Pole ammu nii tore olnud. Tore on olnud, aga mitte niimoodi. Detailid jäägu saladuseks.
Ahjaa. Eilse õhtu/varajase hommiku parim tsitaat on selline- "G-punktil on pohhui kui niisama tühja tonksutatakse!".

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home