Tuesday, June 19, 2007

Men vs. Women

Appike. Kes ütles, et naised on nõrgem sugu? Lollus! Me vähemalt julgeme vinguda ja rääkida, kui miskit on valesti. Mehed seevastu aga hoiavad kõik endas. Ja naised on need, kes peavad taluma nende halba tuju. Kui kaua te, mehed, kavatsete kangelasi mängida? "Ma olen ju mees. Mehed ei nuta!" etc. Saage aru. See machomehe värk ei lähe enam ammugi peale. Me ei vaja päästmist. Minu meelest on juba naised ammu tõestanud, et saavad vajadusel üksi hakkama. It's okay to be weak!

Täna mul niisamuti. Mees muudkui mossitab. EI VIITSI!! Tüli tühja koha pealt? Vaevalt. Olen jah naine. Võib-olla reageerin üle, võib-olla mitte. Kurat seda teab.

2 Comments:

At Tuesday, June 19, 2007 12:34:00 am , Blogger Gerd Tarand said...

no kuulge. kontrollige järgi. mina olen alati öelnud, et mehed on nõrgem sugupool;)

ja see, kes ütles, et mehed ei nuta, valetas.

 
At Wednesday, June 20, 2007 10:42:00 am , Blogger Janika said...

nja.

ma olen siin vahepeal mõelnud natu ja noh. oeh. ihii. selle teemaga on küll keeruline värk. aga mõne mehe kohapealt on keeruline jah. nad tõesti ei saagi mõnest asjast aru.

ma olin siin ka vahepeal vihane ja muud värki jnejne

aga siis ma avastasin, et elu muutub palju lihtsamaks, kui hinnata seda, mis meile antud on, mitte liiga kõrgeid nõudmisi esitada ja leppida sellega, et vahel on nad imelikud ning mis kõige olulisem, mitte sellepärast ennast ära kaotada!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home