Tuesday, March 25, 2008

Tõde või tegu.

Mängisin eile seda kurikuulsat mängu. Esimest korda enda meelest. Eks kunagi ikka sai mängitud, aga siis oli tegemist pigem mingi lapseliku kihistamisega ning naljategemisega. Meie mängisime seda, hmm. teistmoodi. Ütleme nii, et tänu teiste tegu-ütlemistele olin mina sunnitud ennast ikka mitmekordselt ületama. Ise olin jänes ja ütlesin pidevalt tõde. Üllatavalt avameelne olin. Loomulik keerles kogu mäng seksi ümber. Mulle öeldi, et ma olen roheline. Jaa, ma tean :P Järjekordselt tore õhtu/öö oli. Ainuke asi, mis asja ära rikkus oli see, et ma olin/olen haige. Nina on mul kõrvitsasuurune ja punane. Köha kiusab ka. Aga noh, kaua kurvastada ei saa. Homseks pean terveks saama. Siis jälle tööle.

1 Comments:

At Friday, March 28, 2008 10:34:00 pm , Blogger ... said...

OI, võilill! Selle aasta viimane!

nämmaa

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home