Friday, February 22, 2008

Valgetes kitlites onud vol. jumal teab mitmes...

Mind peetakse hulluks. No ju siis see kõrvalt nii paistabki. Olin eile öösest täna hommikuni adminina tööl, st 12h. Vahepeal olevad 4 vaba tundi veetsin päevase adminiga juttu ajades ja ristsõnu lahendades. Ja lõunast saati olen baaris tööl olnud. Koheselt hakkas möll pihta. Aga saage aru, mina olen loogiline inimene. Olen homme päeval admin. Seega. Kui ma oleks hommikul koju magama läinud, oleks mul õhtul uni läinud ja siis oleks öö läbi üleval vahtinud ja hommikul uimase peaga tööle läinud. Nüüd aga väsitan end põhjalikult ära, lähen pärast 22h tööl veedetud aega magama ja ärkan hommikul värskena. Loogiline ju!! Aga valgetes kitlites onud on ikkagi teretulnud.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home