Tuesday, February 12, 2008

Kuri mina.

Ütlen edaspidi kõik välja. Ja teen mida tahan. Vot.

4 Comments:

At Wednesday, February 13, 2008 3:02:00 pm , Anonymous Anonymous said...

Päris nii ka ju ei saa, et teed, mida tahad. See võib teistele sind ümbritsevatele inimestele halba tuua ja tõenäoliselt toobki, kui sa ei mõtle oma tegude üle.

 
At Wednesday, February 13, 2008 6:49:00 pm , Blogger Eliina said...

Irw. Teen, sest minuga käitutakse samamoodi. Ja ei olegi vaja ümbritseda, kui ei taha.

Kuri olen.

 
At Wednesday, February 13, 2008 8:17:00 pm , Anonymous Anonymous said...

kitsarinnaline lihtsustatud mõtlemine

 
At Thursday, February 14, 2008 12:16:00 am , Blogger Eliina said...

Ohh. Sama kitsarinnaline on ühe minu kirjutatud sissekande pärast arvata, et olen kitsarinnaline. Ehk oleks õigem küsida mu käest isiklikult, mis mind niimoodi mõtlema pani??

See tegelikult ju ei huvita või mis?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home