Monday, February 04, 2008

Helesinine unistus?

Räägime siin Marisega helesinisest unistusest- kui sa saad enda kõrvale, selle keda armastad (nilbemalt- keda tahad:)), sul on oma pere ja kodu. Sellised lihtsad asjad. Aga need ongi need, mis toovad õnne me õuele. Minu õuele küll tooks. Jah. Tunnistan. Olen üks neist, kes tegelikult tahakski vaid neid "asju". Ei ole ikka helesinine unistus. Ma arvan. Maris väidab, et tema jaoks küll. Aga mina tean ja tunnen ja armastan Marist ja tean ka seepärast, kui hea inimene ta on ning et ta väärib oma helesinist unistust, mis tegelikult ei ole ei helesinine ega ka unistus. Tema leiab kindlalt oma õnne, ma olen selles täiesti kindel! Tean, et seda loed enivei, nii et- tuleb see mees ja armastab sind ja siis on kõik häppi-häppi.
Naiivne? So what? Ega armastus ja usk ja lootus ei olegi teadus ;) Asi on südames ja hinges.
Süüdistan selles oma romantilist poolt, mida üritan maha suruda..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home