Tuesday, December 04, 2007

Teeviit 2007

Eelmise aasta postitus peaks ka veel siin kuskil alles olema. Aga sellel korral oli Teeviit kordades parem. Olgugi, et sai ka kordades vähem magada, kordades rohkem närvitseda jne. Aga head oli ka selle võrra rohkem. Ma mõtlesin uue mõiste välja- KREMM. K- Kertu. Kellega ma olen suutnud viimasel ajal rohkem aega koos veeta, kui kellegi teisega. Geniaalne inimene, kellega koos tulevad geniaalsed mõtted (kurgikaste jmt.). Uhh. Ja kelle Volks on imeline. Kuigi emane :p R- Raigo. Tema puhul ma teadsin juba ammust aega, et tegemist on erilise inimesega. Hea südamega ja hea sõber. Öelgu teised tõprad tema kohta mida tahes. Äkki peaksid nad hoopis ise peeglisse vaatama? (Take that you sons of bitches!) E- mina. Pole eriti oluline :P. M- Maris. Naised enne, eks ole :) Maris ja Raigo tegelikult koos, kes tegid selle Teeviida õnnestumiseks kõige rohkem. Helistamised ja varahommikused trükkimised. Ohhohohoo. Ja muidugi isiklikul tasandil. Mis ma küll ilma temata teeks? Klishee lause, ma tean. Aga tõsi. Ja viimane M- Märt. Keeruline, aga oluline. Tagamaad jäägu minu teada.
Mõnel päeval kirjutan kindlasti ka pikemalt Teeviidast ja selle seiklustest. Mil pildid on ka saadaval. Aga praegu pidin oma hetkelise rahulolu talletama. Kasvõi serverisse.

2 Comments:

At Tuesday, December 04, 2007 11:59:00 pm , Blogger Mari said...

Jah kullake, Teeviit jääb kauaks meelde ja tõepoolest, ainult head mälestused:) Tore oli! Ja ka mina ei tea, mida ma ilma Sinuta teeks:)

 
At Wednesday, December 05, 2007 9:27:00 pm , Blogger ... said...

Tere, mina olen Kertu ja mina ootan pikka versiooni Teeviidast:)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home