Thursday, June 28, 2007

Feeling like shit.. seriously..

Nojah. Halamise hetk taaskord. Lihtsalt. Mõttetu päev on olnud. Tegelikult on viimasel ajal igas päevas olnud mõttetuid asju, mis võinuks olemata olla. Täna hommikul tulin töölt. Öö oli nõme. Noh. Kes teavad, need teavad. Amm. Hommikune seltskond oli tore, aga ma ei nautinud seda nii palju kui oleks võinud. Mul oli katus juba ära lennanud ning tahtsin vaid magada. Jõudsin tudule. Ärkasin 7tundi hiljem sõnumi peale. Ei olnud meeldiv sõnum, sest sain kohe aru, et midagi on valesti. Sain pärast mõnda vahetatud sms'i teada, et minu peale ollakse solvunud. Sitta moodi. Vahva. Tulemus oli tüli. Oli seda nüüd vaja? Miks me ei räägi omavahel? See hoiaks niipaljud probleemid ära. Sest rääkimata jätmine paneb meid asju ette kujutama ning valesid järeldusi tegema. Nii ka seekord. Ma ei saanud ise tegelikult aru, et ma teda solvasin. Nii pime? Olen vist jah. Tema pole ainuke, kellega mul selline asi juhtus. Ma.. ma olen väsinud. Ma hoolin. Aga mul lihtsalt pole enam vaimselt jõudu jätkata. Stress koguneb ja see käib mul juba üle jõu. Tõsiselt. Praegu on nutt kurgus. Äkki nutaks? Ohh. Ja mis seegi aitab? Ei aita. Tegin haiget veel ühele kallile inimesele. Tahtmatult. Kui ta vaid teaks, miks ma tol päeval ei tulnud. Ahh. Vahet pole. Tõsiselt. Suhteliselt suva on juba kõik. Töö. Töö. Töö. Ja töö. Ja ainult selleks, et kuust kuusse tuleks omadega toime. Nõme. Väga nõme. 

Ja ma tahan tema juurde. Ja ka tema. Ja on väga paljusid veel, kes on kaugel ja kelle juurde tahaks. Aga ei saa. Kõik on võimalik? Loomulikult. Aga on takistused. Kas siis paratamatud või tekitatud.

Ei olnud ju sissekanne, mille lugemine sulle miskit andis? Andestust, et su aega raiskasin.

4 Comments:

At Thursday, June 28, 2007 9:35:00 am , Anonymous Anonymous said...

kui mina ehk olen one of those kes enamasti kaugel... siis ütlen et kohevarsti tulen tartusse :)

 
At Thursday, June 28, 2007 9:35:00 am , Anonymous Anonymous said...

kalli ka! pea vastu ;)

 
At Thursday, June 28, 2007 4:04:00 pm , Blogger Liina said...

Nagu Sa ütlesid, et rääkides saavad nii mõnedki asjad selgemaks.
Äkki siis räägiksid, miks Sa tol päeval ei tulnud ?
Ma ei ole enam vihane, solvunud, pigem just pettunud. Pettunud selles, et inimesed ei suuda isegi öelda, et nad ei tule ... ja mina pean siis heietama ja omi mõtteid hauduma, et miks ? olen ma tõesti nii halb sõber ?

Oled liialt hea inimene, et kaotada.
Nii ongi.

 
At Saturday, June 30, 2007 1:45:00 pm , Blogger Meelis Sikk said...

kallikene - nüüd on minu kord öelda, et sa ju tead endiselt mu nr-t :) Pole tükk aega saanud korralikult suhelda - võiks kokku saada järgmine ndl. Kuna sa tundsid vahepeal Raigost ka puudust, siis sa võiks meile külla tulla ;) Anna teada, mis päev sulle sobib

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home