Wednesday, November 21, 2007

Ja nii minust vanatüdruk saigi :)

Kõigepealt. Mul tuli meelde, et mul on ju blogi :) Pole siia ammuilma miskit postitanud, seega mõtlesin, et kirjutaks. Tegelikult on alati midagi, mida öelda, aga iseasi, kas on viitsimist seda igal pool (loe: minu blogis) kuulutada.
Igatahes. Kes veel ei tea, elan ma nüüd Tallinnas, Mustamäel. Mul on kolm korterikaaslast, kellest üks arvas, et oleks tore mind maha parseldada. Tundis üks tema tuttav mu vastu huvi. Ei ole seda tüüpi kohanud, ei tea, miks küll. Igatahes. Anti talle mu rate'i konto, kust siis noormees vaatas mu pilti jne. Igatahes. Nagu ma aru sain, oli mul ainult üks viga- olen poliitik :D Irw.
See läheb mu plaanidega ideaalselt kokku. Võtsin hiljuti vastu otsuse vanatüdrukuks jääda. Mehed on siiani minu ellu vaid jama toonud. Nojah. Ega nemad ka ainult selles süüdi ei ole. Aga endiselt. Iseloomu peab kasvatama. So. Minu uus meestehirmutamistaktika on see, et esmasel kohtumisel ütlen talle(neile) nii: "Tere! Mina olen Eliina ja ma olen poliitik!"
Eks näis, paljud neist sel juhul jäävad :P
Meestevaba elu terviseks. Mil elada tuleb vaid endale.

33 Comments:

At Wednesday, November 21, 2007 12:27:00 pm , Anonymous Anonymous said...

Kas poliitilist haigust välja ei anna siis inimesest juurida ? Ja meestel on suurepärane oskus ebavajalik kõrvust mööda lasta. St siis kõik mis vajalik pole, jutt poliitikast, jutt sõbrannade juhtumitest ja jutt shoppamise käigust :D Vana tüdrukuks nyyd ka nii sugused tüdrukud jääda ei saa....

 
At Wednesday, November 21, 2007 12:33:00 pm , Blogger Eliina said...

See pole haigus :P Minu puhul vähemalt mitte. Ei juuri :P

 
At Wednesday, November 21, 2007 12:34:00 pm , Anonymous Anonymous said...

Will see that. Never say never kõik on võimalik ;) Elu on lill tead...

Nägematta Kutt!

 
At Wednesday, November 21, 2007 12:36:00 pm , Anonymous Anonymous said...

nägematta kutti moosib siia ära.... saab oma pasa ka kätte siis...

 
At Wednesday, November 21, 2007 12:38:00 pm , Blogger Eliina said...

Mis pasa täpsemalt??

 
At Wednesday, November 21, 2007 12:43:00 pm , Anonymous Anonymous said...

viimane anonymus iolio teises toas sul eliina....

 
At Wednesday, November 21, 2007 12:46:00 pm , Blogger Eliina said...

I knew that. Küsimusele ootasin ju vastust :P

 
At Wednesday, November 21, 2007 12:48:00 pm , Anonymous Anonymous said...

see ei ytle sulle midaggig... see minu ja pistu vaheline teema

 
At Wednesday, November 21, 2007 12:55:00 pm , Blogger Eliina said...

Irw. Right. Jätkake siis :P

 
At Wednesday, November 21, 2007 12:56:00 pm , Anonymous Anonymous said...

Oh ei moosi mind keegi kuhugi... ma pean lapse eest hoolitsema ja tööd tegema ja ja midagi oli raudselt veel ;) hea et mul rates kontot pole nii säilitangi nägematta staatuse ;)

 
At Wednesday, November 21, 2007 12:57:00 pm , Anonymous Anonymous said...

pistu lanni pildid on olemas :P

 
At Wednesday, November 21, 2007 12:58:00 pm , Anonymous Anonymous said...

ja su laps on väike loll kucu kes saab ise ka hakkama ju :P

 
At Wednesday, November 21, 2007 12:59:00 pm , Anonymous Anonymous said...

Vaiki sina õnnetu...

Aga poliitiku tydruk kui palju poliitik polliitikast mittepoliitikule üle ültse räägib ?
Ja vaata igalinimesel on mõni viga sul siis poliitika :D

Muig...

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:02:00 pm , Blogger Eliina said...

Muidu väldin teemat, sest enamasti ei osata mulle midagi tarka rääkida. Tüüpiline "valitsus-on-halb-poliitikud-on-kõik-äraostetud" suhtumine on enamasti. Aga vot. Mina poliitikat oma veaks ei pea :P On muud.

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:05:00 pm , Anonymous Anonymous said...

Aga lihdsam oleks teil ju nii kui see "nägematta kutt" hakkab ise ka poliitikuks :P

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:07:00 pm , Anonymous Anonymous said...

Midagi muud veel ?? :O Lyis kurat ja sina ütlesid et tibens tobens on kõik aga vaata mis nyyd kõik välja koorub... poliitik ja siis veel muid vigasid ka ... Samas poliitik oleks ju mõnes mõttes ilgelt sehvv.... pole ei ratet ega midagi vaja paar korda aastas on ikka pool linna temakese pilte täis kleebitud ;) Samas teisest otsast võib see jälle jube olla...

Ah ma olen väsinud filosofeerimast... matemaatika on toredam eks kõik on loogiline vähemalt :D

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:09:00 pm , Anonymous Anonymous said...

Mina ja poliitik ??? P O L I I T I K ? Aga samas miks mitte saaks kroonikasse vähemalt :D Ja tegelkult kunagi saan ma nagunii presidendiks et siis võib enne seda natuke poliitik ka ju olla vms ? :D

Huvitav kas see naisi ka tõmbab kui poliitik olla o_O ??

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:11:00 pm , Anonymous Anonymous said...

näe yhe ju saaksid kohe :D

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:11:00 pm , Blogger Eliina said...

Irw.

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:13:00 pm , Anonymous Anonymous said...

On mul ikka juhtmed rsk....

Mis ma kyll ilma sinuta teeksin Lyhis .... Ma siis lähen koju ja hakkan asju pakkima.... Tee siis lauapeale minu arvutile ka ruumi...

Eliina voodi on piisavalt lai 3 jaoks ??

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:15:00 pm , Anonymous Anonymous said...

pistu... milleks 3 ?!!??! teid ju 2 :P su kucu elab meie kucuga siis :P

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:16:00 pm , Blogger Eliina said...

Ei ole lai. Ja minu toa uks käib lukku :D Enne sissekolimist :P

Aga Lyhisel on suur voodi :D

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:18:00 pm , Anonymous Anonymous said...

Minu kutss on veel liiga noor et kellegiga koos elada.... ja pealegi ma ei tea kuda ma sellesse suhtun kui mu poeg teise koeraga koos elab eks ole.... aga tead mis mulle meenus nimelt see et tegelt epaks eliina käest ka küsima et kas ta nõus on jne ?? ET kas oled siis ??

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:18:00 pm , Anonymous Anonymous said...

eliina kusss....
saad mehe endale lõpuks :P ta ausüna hea poiss vahest :D

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:19:00 pm , Anonymous Anonymous said...

Aga mul on oma voodi ma võin kaasa võtta see on piisavalt lai 2le või siis 3le... Aga kui ei taha pole vaja eks ma siis magan lyhise ja merru vahel ;)

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:20:00 pm , Anonymous Anonymous said...

Pistu... aga sa kucu ta enda juurde :P
siis ei ole meid teie sex fantaasiates segamas :D

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:24:00 pm , Blogger Eliina said...

Oh juudas.

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:24:00 pm , Anonymous Anonymous said...

Kah varjant ... Eliina mis siis arvad ?? Ma kesklinnale lähemal ja puha...

See on tegelikult väga sisukas võimalus tööpäeva täitmiseks see kommmmmmenteerimine siin ma mõtlen...

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:26:00 pm , Anonymous Anonymous said...

irw...
vähemalt ei ole igav ónju :Pja saad naist ka nii veel äkki kui hästi sebida oskad :P

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:27:00 pm , Anonymous Anonymous said...

pistu sinu võimalus....
eliina lääb vanni just.,... tule nyyd jooksuga ja kasuta võimalust...

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:30:00 pm , Anonymous Anonymous said...

kui ma nii naisi otsiks oleks tõesti selline lugu et jõulud on ka tihedamini :D

Vaata lyhis mu poeg naisi peab meelitama. Lilled ja vein ja päikseloojang ja mererand ..... uhhhh

(haigutus) ega elu siis kerge ei ole

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:40:00 pm , Anonymous Anonymous said...

irw....
aga pistu sa seda tead et kui mees viib naisele lilli.... siis on ta mingi sigadusega hakkama saanud...

vein, kyynlad, mererand.... its so 60´s


präägu on nii et mida kiiremini ja konkreetsemalt teed ja mida paksem rahakott on seda kiiremini naise saad :D:D

 
At Wednesday, November 21, 2007 1:51:00 pm , Anonymous Anonymous said...

Siis ma pean kah eliina vanatüdrukute/poiste klubiga liituma. Raha kott on tyhi nagu ....

Aga olgu ma lähen lolle targaks tegema...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home