Saturday, November 24, 2007

Kus on kitlites onud??

Esiteks. Paanika on möödas. Mulle pole eluski vetsus käimine nii palju rõõmu toonud :) Tehke omad järeldused :P
Teiseks. Ma ei maganud taaskord öösel. Vaatasin telkut, lahendasin paar sudokut ja lugesin Harry lõpuni. Oli seda väärt :D Kuskil 9 ajal hakkasin ko(l/r)istama. Mõnus. Läksin kohe täispanga peale. Pühkisin riiulid puhtaks, laua alt ja laua pealt. Madratsi tõstsin üldse voodist välja, et pääseks ka voodi alla. Siis haarasin tolmuimeja. Ja imesin. Kaua. Aga puhtaks ma selle toa sain. Iseasi kui kauaks:) Alustasin tegelikult juba eile selle koristamisega. Olin loll, sest alustasin aknalauast, mis oli pühkimata olnud juba Gerdi ajast. Võib-olla isegi enne Gerdi aega, sest see oli nii rõvedalt must, et koristamisisu kadus ära.
Ja nüüd. Kell on 11.23, istun, küünlad põlevad, romantiline muusika käib ja mul on uni. Ja ma ootan endiselt neid valgetes kitlites onusid, kes mu ära viiks. Teab keegi hulllumaja lühinumbrit?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home