Thursday, December 13, 2007

Some bitches are born, some are made.

I'm a bitch. Otsustasin nii. Mul on maailmast kõrini. Uskumatu, milliseid usse mu ellu on sattunud. Üritasin olla nagu ma ikka olen ja anda neile võimalus, uskusin sisimas, et kõik inimesed on ilusad ja head. No ei ole. Ja hakkan samamoodi tegema. Ära lõikama oma elust neid, kes absoluutselt ei vääri olema osaks minu elust. Alles jäävad vaid need, kellest tõeliselt hoolin. Sõbralik võin edasi olla, muresid võin kuulata, aga ärge lootke, et mina teile ka räägin. Ei räägi. Vaid siis, kui olen teid piisavalt usaldama hakanud, aga see on üsna ebatõenäoline. Ja kusjuures. Mind ausõna ei huvita, mida minust mu selja taga räägitakse. Rääkige, kui see teile mingit erutust pakub. Ahjaa. Ja selline suhtumine teebki mind bitch'iks, on ju nii? No neile, kes end nüüd puudutatuna tunnevad, ütleks nii- ISE TE SELLE PÕHJUSTASITE! Vot.
Aga tuju on muidu hea :)

2 Comments:

At Friday, December 14, 2007 11:42:00 am , Anonymous Anonymous said...

Karmid sõnad, karmid sõnad...

...kurgikaste:D

 
At Saturday, December 15, 2007 2:13:00 pm , Blogger Gerd Tarand said...

Õukei...:)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home