Monday, February 11, 2008

Sometimes I feel like...

Ei. Tegelikult see ei ole sometimes. Liialt tihti isegi. Täna ma mõistsin, kui kurb inimene ma ikka olen. Mu töökaaslane on mulle mitu korda öelnud, et ma olen nii muutunud, aga ma ajasin tagasi. Täna aga. Olen jah kusjuures. Ma tegelikult nautisin kunagi inimeste seltskonda. Nüüd aga. Eelistan istuda vaikselt ja olla nendega, kellest tõeliselt hoolin, olla ainult nendega see nö tõeline mina. Talvekoolis kasvõi. Ma lihtsalt ei suutnud mõndasid inimesi seal kannatada. Kuhu on kadunud minu tolereeriv ja kõigega leppiv mina? Ah ei tea. Ma olen inimestes pettunud, endas pettunud. Ehk on asi tegelikult minus kinni? Kui jah, siis on sitad lood küll. Ma ei jaksa iseenesega võidelda. Lihtsalt ei jaksa. Talvekoolis oli tegelikult tore. Aga miks ma hetkel selline olen? Nagu oleks midagi katastroofset juhtunud. Ma ei leia siin pimedas metsas teed üles. Ja lootus vaibub ehk liigagi kiiresti. Ma tahan vastuseid, aga minu lootusetus ütleb, et neid ei tulegi. Üksi. Nii üksi.

1 Comments:

At Wednesday, February 13, 2008 12:01:00 am , Anonymous Anonymous said...

tead kullake, me kõik muutume aja möödudes, kas me seda tahame või ei...

ma tean täpselt mida sa tunned, sest mina olen nõnda juba aastaid tundnud. ma ütlen endale senini, et mulle meeldib inimeste seltsis olla. samas läheb tihti vaja tohutut enese veenmist, et mõnele üritusele üldse jõuda. asi ehk ei olegi teistes niivõrd kui minus eneses. ma lihtsalt tunnen, et ei kuulu enam siia, nende inimeste hulka. tunnen, et kusagil mujal ootab mind midagi palju ilusamat ja paremat. võib olla on sinuga sama? kes teab.


võib olla on see asjade loomulik käik. vahel mõtlen, et ehk on asi selles, et hakkame vanaks jääma. aga sisimas tean, et leiame oma rahu enne kui lõplik rahu saabub :)

enivei.... tahtsin sulle lihtsalt öelda, et sa ei ole oma murega üksi ja alati on vaja kedagi, kes kuulaks ja aitaks muret jagada. kui end taas üksi tunned siis tead kust mind leida, sest ka mina tunnen ennast vahel üksi. ja alati on parem olla üksi kahekesi kui üksi :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home