Friday, November 24, 2006

Järjekordne päev läinud..

Eilne õhtu/öö möödus mul jälle raamatut lugedes. Kõik, kes mind natukene ikka teavad, võivad kohe kindlalt öelda, et ma ei armasta raamatute lugemist. Aga see raamat ehk siis J.R.R. Tolkien'i "Kääbik" on tõsiselt huvitav.. ja millegipärast meeldib mulle seda alati siis lugeda, kui kogu korteris on vaikus ehk kõik teised on kaugel unedemaal. Pool 8 hommikul tuli mulle lõpuks uni peale ja läksin magama.
Hea uni oli, aga samas ääretult veider unenägu. Nägin oma vanu klassikaaslasi ja muid tegelasi. Oli vist midagi kokkutuleku taolist. Mäletan seda, kuidas Jaki kommenteeris mu riietust ja ma jooksin koju, et need ära vahetada. Hea käpaalune ma ikka olen :P Kodu oli mul ka kuidagi teistmoodi. Me elasime hoopis kõrvalmajas ning mu isa oli ära lammutanud meie naabrite Mersu, et meie Bemmile osi saada. Kuskohas see loogika veel on?
Mari tänane kiri juhatusele andis mõtteainet ja seda kohe kõvasti. Ma kohe ei tea, mida teha. Vähemalt hea, et keegigi selle teema tõstatas. Ise olin ka sellele mõelnud, aga ei võtnud miskit ette... nüüd võiks rattad liikuma hakata ja ükskordki selle probleemi likvideerida. Samas ma olen juba sellest nii tüdinenud. Olen juba jõudnud leida endale teise koha, kus olla aktiivne ning ma ei tea kui palju tahtmist mul üldse enam Juventega tegeleda. See on minust äärmiselt nõrk, aga mulle tundub tõsiselt, et Juvente on end minu jaoks täiesti ammendanud... Peab mõtlema.. mul on õnneks veel natuke alla kuu mõtlemisaega, loodetavasti jõuan ikka selle ajaga otsusele, kas minna või jääda..
Oodates esmaspäeva..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home