Thursday, May 10, 2007

No kui juba räägime Kongressist..

Nojah. Ma mõtlesin, kas sellest toredast päevast Viljandis rääkida või mitte, aga noh.. kuna Gerd juba oma miniversiooni avaldas, siis eks ma räägi oma muljetest.

Kõigepealt. 5.mai öösel ma ei maganud praktiliselt üldse. Koju jõudsin ma kella 1 ajal öösel. Mu korterikaaslane oli veel üleval ning kuna me ei olnud ammu üksteist näinud (ka üht kodu omades on see võimalik), siis me hakkasime pläkutama. Mnjaa. Kuni märkasime, et kell on 4. Ohh. Pidin trupijuht olema, seega pidin ka vara ärkama. Kobisin kiirelt magama. Kell 7 ärkasin. Väike dush, kiirelt bussi peale. Läksin vanematekoju. Seal ma vahetasin riided, ning tüütasin natuke õde.

Kuna trupijuhid on sellised ilusad ja toredad, siis nemad on enne teisi kohal. Nii ka mina. Vahetasime Gerdiga paar sõnumit, kus ta kurtis oma kurba saatust- läpakas ei läinud sel tähtsal päeval enam tööle. Ma lubasin poest Red Bulli osta. Öeldi, et Battery on parem. (Ette rutates võin öelda, et ühed lurrid mõlemad:P). Ohjah. Poes kohtusin Manniga, kes sarnaselt minule ostis hommikusööki. Kiired ajad, kiired hommikusöögid. Liikusime Vanemuise alumisesse parklasse.

Esimesena ilmusid (kui ma õigesti mäletan!) Iidud alias Tiit & Priit. Tiit, va naljamees, tuleb paariks tunniks Viljandi kohvri ja kahe kotiga. Eino. Nali naljaks. Inimene on püsiv mitmes linnas. Ja siis neid natuke tilkus. Ja tilkus. Kell sai juba 10.15. Aeg välja sõita. Pole bussi. Ja inimesi kahtlaselt vähe. Tuleb Kairit, teatab, et need ja need ei tule. Mul läks ausõna närv mustaks. No mida nalja?? Ammuilma oli teada, millal Kongress toimub. Delegaatidel oli pisut alla kuu aega oma plaane nii sättida, et saaks tulla. Haigestumist ma mõistan, aga niisama luus või see vabandus, et too ja too ei kandideeri, mis ma ikka tulen; tekitasid halenaljakaid tundeid küll. Lasteaed! Muud ei midagi. Teie aasta ülesanne number 1- saage te üle!

Amm. Bussireis oli 11kesi ka lõbus. Tiit ja Andu lollitasid. Loomulikult. Ja kiusasid. Ah. Ükskõik. Võis ju seda neile lubada. Polnud nad mind ju ammu näinud :P Sann. Teeme veel musi? :P

Viljandi. Ei saa ju rahulikult linna nautida. Tegin Kongressil igast asju. Ja kusjuures. Heameelega :D Teinekordki :) Oli päris ägedaid hetki. Naerda sai palju. Irooniat oli kuhjaga ning minu naljakont lõkerdas. Mõni mees ajas ikka oma "mullijuttu". No ilusat poliitikukarjääri siis talle! Õhtu jätkus lõbusas meeleolus. No mul oli küll hää meel. Gerdi soon-to-be-very-famous-hairdo pilte saate varsti mu blogis näha.

Tallinna inimesed said ära varem koju. Tartu omad "hängisid" Viljandis edasi. Meie seiklus "25-meetri-pärast-Comarketis" oli ka päris tore. Jäätise ostmine on tohutult raske. Rääkisime oma väikese seltskonnaga preestritest, pihtimisest jms säärasest. Enamasti ei olnud just eriti siivas jutt :P Oskame küll aega laiaks lüüa... Aitäh toreda pühapäeva eest neile, kes VKA's olid! Ja bussijuht. Sa olid ka tore :D

Sandrale: Tead mis, mu väike pubekas! Oled väga väga kallis mulle! Mul on tohutult hea meel, et võin seda sulle iga hetk öelda ning et sa oled mulle toeks ning ei mõista mind, va vana seniilset ning hullu vanamutti, hukka, kui ma lollusi teen :) Kui sinust saab kunagi Eesti esimene naispresident, siis loodan, et minust saab su ustav assistent ;):P


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home