Thursday, April 17, 2008

Paluti kirjutada.

Maris nimelt arvas, et tal on siis hommikul midagi huvitavat teha :) Aga jah. Ei viitsinud millestki kirjutada, aga üks idee tuli. Nimelt siis kui kell oli 5.05 ja postimees mulle Postimehe tõi. Lugesin horoskoopi ja hakkasin mõtlema- "Otsid armastustundest kindlust. Vajad partnerit niisama palju, kui partner vajab sind. Kaaslase heaolu nimel oled valmis ka eneseohverduseks". Partnerit mul pole. Esimene mõte oli mul masendav- et fuck, jälle nad kirjutavad asjast, mida pole olemaski. Teine mõte oli jällegi lootustandev- et ehk on tõesti kuskil keegi ka minu jaoks ning ta vajab mind hetkel- eneseohverdus oleks päevakorras küll. Ja kolmas. On seotud reedega. Kui partneri all mõelda oma kallist sõpra. Siis tõesti. Ma armastan teda, vajan teda ka, sest sõbrata ei saa ning nõuab eneseohverdust küll. Ning ma otsustasin tänu sellele ka kindlalt ära- ma tulen! :D Jah, mõtlen horoskoobi ümber omad mõtted, et selle kirjutamine ja ilmutamine ikka asja ette läheks. Aga ma ei hooli sellest. Minusuguste jaoks see mõeldud ongi. Ja kohati teeb see pime uskumine ja naiivsus elu kergemaks. Nii mulle kui ka talle (nüüd juba neile).

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home