Thursday, April 17, 2008

Veel horoskoopide maaniast.

Ajakirjad pakuvad nalja ikka iga kuu. Erinev ajakiri, erinev horoskoobiüllitis. Nüüd suutis meile uus ajakiri ja selles horoskoop olev pakkuda kõneainet mitmeks tunniks. Sealt edasi hakkasime arutama, mis tähtkujus keegi on ning et milline ta siis on. http://www.vara.ee/horoskoop/ andis võimaluse see välja uurida. Leidsin tänu sellele Marisele ideaalse mehe, aga ta kuramus blokib nii kõvasti. Ise olid plaaniga ju nõus, aga pidid ikka tuju rikkuma :P Järelikult tuleb leida uus katsejänes. Kes on valmis lõpuni minema ja ka ära kasutama :D Aga kes see on? Maris, saada mulle oma ettepanekud meilile! :D

1 Comments:

At Thursday, April 17, 2008 3:05:00 pm , Blogger Mari said...

irw..ma tean jah, et ma igav olen, ei viitsi Su eksperimendiga kaasa minna:P aga no mis teha, selline ma juba kord olen:D

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home